2015. szeptember 4., péntek

Nem értem!


Ő csak egy azok közül a sokak közül, akik jobb életet, de egyáltalán ÉLETET érdemeltek volna.



Hogy lehet emellett elmenni közömbösen? Hogy lehet tovább szajkózni a betanult gyűlölködő dogmákat rosszindulatú, túlfizetett, indok nélkül Európát illegálisan megszálló migránsokról? 
Hogy lehetnek emberek ennyire buták, ennyire vakok?

Nekik üzenem, a csak saját érdekeiket féltő, azt is félremagyarázó üresfejűeknek:
Ti is lehettek még hasonló helyzetben!
Ha másért nem, legalább ezért elgondolkodhatnátok kicsit!


5 megjegyzés:

pipulka írta...

No látod ez a hozzáfűzésed már más, mint amit fb-on tettél közzé.

Vénember írta...

Egyidőben keletkezett mindkettő. Ugyanarról szól, és ugyanaz az indulat szülte. A különbség mindössze annyi, hogy más környezetben, más célzattal írtam. De míg itt akik engem olvasnak általában ismernek, és megértik a ki nem mondott szavaimat is, addig ott egy nyilvános megosztásban olyanok is látják akiknek célzatosabban kell fogalmaznom. De mindkettőt vállalom természetesen.

pipulka írta...

Nem ugyanarról szól. A fb-ra ezt írtad: "Orbán, ez a te fiad?"
Ott egy személyt vontál felelősségre olyanért, amiről nem tehet. Itt már nem.
Igaziból én azt nem fogom fel, miért van különbség számodra gyűlölködés és gyűlölködés között? A menekülteket gyűlölni valami másféle gyűlölködés mint Orbánt gyűlölni? Szerintem nem. A gyűlölködés az gyűlölködés, bárki ellen is irányuljon, és akkor is gyűlölködés, ha az esetleg jogos. A gyűlölködés pedig soha nem vezet jóra és nem megoldás semmire.

Vénember írta...

Kicsit fáj, hogy nem akarsz megérteni. Engem vádolsz gyűlölködéssel, aki mindig a gyűlölet ellen harcoltam. A fb.-n azért írtam amit írtam, mert aznap volt a Vityának egy elképesztően cinikus megjegyzése az életüket veszített migráns gyermekekről, és a szerinte ezért felelős szülőkről. Ezt majd szóban részletezem ha érdekel. De hidd el, én nem gyűlölöm a Viktort. Nagyon megalapozott rossz véleményem van róla. Ennyi. Azt a bejegyzést közvetlenül neki szántam. Elküldtem a honlapjára is...

pipulka írta...

Addig amíg olyan megjegyzéseket osztasz meg, nem is foglak megérteni.
Amúgy szerintem egy gyermekért elsősorban és mindenek előtt a szülei a felelősek.