2015. szeptember 4., péntek

Én is migráns vagyok!

Tessék, lehet gyűlölködni! Lehet engem ezért utálni, kiközösíteni, különböző állatfajokkal szexuálisan megrágalmazni, lehet kritizálni a szándékaimat, az eszemet, a bőröm színét, a megoldásaimat, lehet minősíteni engem vagyonom, telefonom, sportcipőm szerint, lehet gondolkodás nélkül elítélni, irigyelni, megbélyegezni... stb.stb.
Migráns vagyok. Lehet, szégyellnem kellene magamat ezért, de nem teszem. Szégyellje magát az a rendszer ami miatt el kellett hagynom szeretett hazám földjét, és bár ugyanabban az Európában, de más országban kellett helyet keresnem magamnak!
És mint migráns jobban átérzem azoknak az embereknek a helyzetét kik a halál elől menekültek.
És nem értem azokat a barátaimat, akik erről nem vesznek tudomást, és ellenséget látnak a menekülőkben. Ezért én a migráns, arra kérlek benneteket barátaim, hogy hagyjátok abba ezt a nemtelen gyűlölködést!



9 megjegyzés:

chanson írta...

Jó, hogy te is így látod...

Unknown írta...

Kossuth Lajos, Neumann János, Puskás Ferenc, Teller Ede.
Úgy tűnik, ha valaki migrál, nem következik belőle, hogy selejt. Sőt, általában az életrevalóbbak javítják túlélési esélyüket akár migrálással is.
https://hu.wikipedia.org/wiki/Kateg%C3%B3ria:Emigr%C3%A1ns_magyarok

Katalin írta...

én sem értem azokat a barátaimat, akik egy minősítéssel véleményeznek embercsoportokat. "A cigányok" "A zsidók" "A migránsok" ésatb...
Csoportokról van szó, annyiban, hogy valamerre mennek... heterogén csoport, amikben mindenféle szélsőséges személyiségek is beletartoznak. Az emberi viselkedés ártó megnyilvánulásait meg kell szüntetni, nem pedig arról beszélni, hogy milyenek ezek vagy azok "a csoportok" Azokat a cselekedeteket, hogy letarolnak minden helyi szabályt, vagy unalmukban helyi lakosokat zaklatnak, megfélemlítenek elítélem, és az a véleményem, hogy hatósági intézkedésekkel kell szankcionálni, de hiszem, hogy ennek a kérdésnek van egy érzelmi és van egy politikai-hatósági oldala, nem kellene keverni a kettőt

pipulka írta...

Azért gondolom te hivatalos úton mentél, s nem gázoltál át amin éppen tetszik. Vagy rosszul gondolom? Csak úgy ni betörtettél Írországba anélkül, hogy igazoltad volna ki s miféle vagy?
Nem, nem vagyok menekültellenes még mindig nem, csak vannak bizonyos szabályok, illemformák, s ha ezeket sorozatban nem tartják be, azért egy idő után már igen furcsa és visszás egy ország népe számára, bármennyire is együttérez. Én ha háborúból jönnék, nem mernék válogatni az országok között, Főleg nem a törvények betartása nélkül menetelni amerre nekem épp tetszik, hálás lennék az elsőnek, akik békében befogadnak.

Vénember írta...

Ha nem kellett volna a sok H2O miatt repülőre szállnom, elő sem vettem volna az igazolványomat, és senkinek sem kellett volna bejelentenem, hogy itt vagyok.
Ha meg pl. egy háborúból menekülnél, nem akarnál-e Te is olyan országba menni (válogatás) amelyikben már szeretteid élnek, és várnak rád?
De ez csak egy példa a nagyon határozott véleményed ellenében, Van még sok. Ha van időd, s kedved, majd jól megbeszéljük ezt is.

pipulka írta...

Nagyon határozott véleményem? Ez meg miből jött le.? Pont, hogy abszolút nincs határozott véleményem. Se egyik oldalon nem állok, se másikon, de ezt már említettem. Csupán mint egyszerűen gondolkodó ember, értetlenül nézem, hogy miért nem akarnak alapvető törvényeket betartani.? Ha én mennék az ő országukba, meg is köveznének, ha például miniszoknyában bóklásznék az utcán, ők meg még arra se hajlandóak, hogy regisztráljanak Európa határán. Én ezt komolyan nem értem.

Katalin írta...

http://egyenlito.blog.hu/2015/09/21/az_uj_nepvandorlas_tortenelmi_hattere?utm_source=bloghu_megosztas&utm_medium=facebook_share&utm_campaign=blhshare

Névtelen írta...

Kedves Pipulka! Mélységesen egyetértek mindennel amit írtál! És nem csak hogy megköveznének hanem simán lelőnének! Istenemre mondom, Vénembernek is inkább oda kéne utazni akár "zöldhatáron " át (Eldobálva igazolványát) mint Írországba had ismerkedjen egy kicsit más kultúrákkal is. :-( Bár feltételezem van némi ismerete. De valahogy ezt manapság némelyek szeretik elfelejteni és keverni kavarni a dolgokat!
"Ha meg pl. egy háborúból menekülnél, nem akarnál-e Te is olyan országba menni (válogatás) amelyikben már szeretteid élnek, és várnak rád?" Ez a mondat meg egyenesen nevetséges! Ki beszélt arról bárhol is hogy aki a háború elől menekül az ne meneküljön??? De! .....
De hagyom is! Eleve nem jó ez így hogy emberek félre magyaráznak dolgokat.

Vénember írta...

félremagyaráznak...