2015. augusztus 9., vasárnap

A farm ahol élnék...












5 megjegyzés:

pipulka írta...

Ez a nagy terület mind oda tartozik?

MULTMENTO írta...

A farm épületei körülötte a lebetonozott udvarral? Amennyiben csak a farmház képeit tetted volna be, nekem nem jönne be. A kilátások, viszont nagyon jók :-) A 8-as képed telitalálat, azt sokáig néztem.

Vénember írta...

Igen! Bár én csak a hasznait élvezhetem, mert a gazda műveli...

Vénember írta...

Pillanatnyilag éppen az a háttérképem a laptopon... :-) Egyébként ha ismernéd az ír farmházakat, talán más lenne a véleményed. A mostani gyorsépítésű valamik amiket házaknak neveznek talán mutatósabbak, de ez egy igazi ház. Kőből, bányászott palával fedve. Ez eredeti. És bírja a gyűrődést évszázadokig ha kell. Mindig ilyent szerettem volna amióta itt élek.

gyorgyi írta...

Ez egy élhető hely. Mást nem mondok.